Поиск

Музика для тренувань Run This Town - музика для тренувань


Здравствуйте, вы сейчас находитесь на странице, где можете скачать бесплатно Музика для тренувань - Run This Town в mp3, текст песни, видео клип и слушать песню онлайн

Исполнитель: Музика для тренувань

Название: Run This Town

Длительность песни: 04:27

Добавлен: 2016-12-08

Просмотрено: 306



Скачать

Ещё песни исполнителя Музика для тренувань


Текст песни:

Feel it comin' in the air
see me the sreets from everywhere
I'm addicted to the thrill
It's a dangerous spooky man
Can't be scared when it goes down
Got a problem, tell me now
Only thing that's on my mind
Is who's gonna run this town tonight...
Is who's gonna run this town tonight...
We gonna run this town

Verse 1 - Jay-Z

We are
Yeah I said it
We are
This is Roc Nation
Pledge your allegiance
Get y'all fatigues on
All black everything
Black cards, black cars
All black everything
And our girls are blackbirds
Ridin' with they dillingers
I'd get more in Depth
If you boys really real enough
This is la familia
I'll explain later
But for now let me get back to this paper
I'm a couple bands down and I'm tryin' to get back
I gave the other grip, I lost a flip for five stacks
Yeah I'm talkin' five comma
Six zeros
Dot zero
Here it go...
Back to runnin' circles 'round white folks
Now we fired up
Hold up

Chorus - Rihanna

Life's a game but it's not fair
I break the rules so I don't care
So I keep doin' my own thing
Walkin' tall against the rain
Victory's within the mile
Almost there, don't give up now
Only thing that's on my mind
Is who's gonna run this town tonight
Heeeey-hey-hey-hey-hey-heyyy
Hey-heyyy-hey-hey-heyy
Heeeey-hey-hey-hey-hey-heyyy
(Is who's gonna run this town tonight)
Hey-hey-hey-heyyy

Verse 2 - Jay-Z

We are
Yeah I said it
We are
You can call me C's r
In a dark Cigar
Please follow the lea-der
So Eric B. we are
Microphone fiend
It's the return of thee God
Peace God...
(Auh! Auh! )
And ain't nobody fresher
I'm in Mason
(Ah! )
Martin Margiela
On the tape we're screamin'
what its the other side, they jealous
We got a bankhead full of broads(?)
They got a table full of fellas... (?)
And they ain't spending no cake
They should throw they hand in
'Cause they ain't got no spades...
My whole team got dough
So my bankhead is lookin' like millionaire's 'fro

Chorus - Rihanna

Life's a game but it's not fair
I break the rules so I don't care
So I keep doin' my own thing
Walkin' tall against the rain
Victory's within the mile
Almost there, don't give up now
Only thing that's on my mind
Is who's gonna run this town tonight
Heeeey-hey-hey-hey-hey-heyyy
Hey-heyyy-hey-hey-heyy
Heeeey-hey-hey-hey-hey-heyyy
(Is who's gonna run this town tonight)
Hey-hey-hey-heyyy

Verse 3 - Kanye West

It's crazy how you can go from being Joe Blow
To everybody on your dick, no homo
I bought my whole family whips, no Volvos
Next time I'm in church, please no photos (crowd who would want to take pics of you)
Police escorts
Everybody passports
This the life that everybody ask for
This a fast life
We are on a crash course
What you think I rap for
To push a RAV4 forward?
But I know that if I stay stun-ting
All these girls only gonna want one thing
I could spend my whole life good will hun-ting
Only good gon' come is as good when I'm cumm-ing
She got a ass that'll swallow up a g-string
And up top, unh...
Two bee stings
And I'm beasting
Off the riesling
And my nigga just made it out the precinct
We give a damn about the drama that your dude bring
I'm just tryin' to change the color on your mood ring
Reebok
Baby
You need to drop some new things
Have you ever had shoes without shoe strings?
What's that 'Ye?
Baby, these heels
Is that a may?
What!
Baby, these wheels
You trippin' when you ain't sippin'
Have a refill
You trippin' when you runnin', huh?
Now you know how we feel



Похожее:

  • Revolver get around town lyrics
    Revolver get around town lyrics
  • Alborosie - Kingston Town
    Alborosie - Kingston Town
  • Грот - Адреса (1941-1945) п.у. M-Town
    Грот - Адреса (1941-1945) п.у. M-Town
  • JAY Z OFFICIAL
    JAY Z OFFICIAL "Run This Town" Video
  • UB40 - Kingston Town
    UB40 - Kingston Town
  • When Christmas Comes To Town ~ The Polar Express [Lyrics]
    When Christmas Comes To Town ~ The Polar Express [Lyrics]
  • [HD] Dream Academy - Life In A Northern Town
    [HD] Dream Academy - Life In A Northern Town
  • История Золушки 3 New 2013
    История Золушки 3 New 2013
  • Lucy Hale - Run This Town- A CINDERELLA STORY ONCE UPON A SONG
    Lucy Hale - Run This Town- A CINDERELLA STORY ONCE UPON A SONG
  • ГРОТ - Адреса (1941-1945) п.у. M-Town.mpg
    ГРОТ - Адреса (1941-1945) п.у. M-Town.mpg
  • When Christmas Comes To Town ~ The Polar Express [Lyrics]
    When Christmas Comes To Town ~ The Polar Express [Lyrics]
  • Jay-Z ft. Kanye West & Rihanna - Run This Town (Onderkoffer Trap Remix)
    Jay-Z ft. Kanye West & Rihanna - Run This Town (Onderkoffer Trap Remix)
  • Jay Z, Rihanna Kanye West Run This Town (Live Performance)
    Jay Z, Rihanna Kanye West Run This Town (Live Performance)
  • Cartoon Boyfriend-My Town Home alone 3
    Cartoon Boyfriend-My Town Home alone 3



Комментарии:

Добавить комментарий



Авторизация



Регистрация | Забыли свой пароль?