Поиск

Hollywood Undead No Other Place - hollywood undead no other place текст песни


Здравствуйте, вы сейчас находитесь на странице, где можете скачать бесплатно Hollywood Undead - No Other Place в mp3, текст песни, видео клип и слушать песню онлайн

Исполнитель: Hollywood Undead

Название: No Other Place

Длительность песни: 03:16

Добавлен: 2015-03-02

Просмотрено: 478



Скачать

Ещё песни исполнителя Hollywood Undead


Текст песни:

Oh! Shake it, baby!
Funny Man! Yeah, yeah, yeah, yeah!
Los Angeles!
Undead, let's go!

'Cause there's no other place that I'd rather be than Los Angeles
Come on, shake it, baby
Come on, grab a drink; I wanna see you hit the flo'
You've got a fatass, but you shake it like ain't a ho

There's no other place that I'd rather be than Los Angeles
Come on, shake it, baby
Come on, grab a drink; I wanna see you hit the flo'
You've got a fatass, but you shake it like ain't a ho

Who dat, who dat, knockin' on the window?
It's Funny, JDog, smokin' up the endo
Windows down, you know the system's bangin'
Hollywood Undead, I ain't playin'
Cruisin' downtown with the bottle beside me
Lookin' so fly I got bitches behind me
Yo I'm in the studio makin' something to dance too
Cause these bitches wanna hear something they can shake their ass to
We up in LA represent Hollywood
West side 'till I die, muthaf**ka what's good?
So what's good with that, when this song's a rap
Deuce in the studio, got bitches in the back
Smoked out, backseat, dippin' in the taxi
So what'cha gonna do when I knock you out foo?
Keep it the same, you know Undead is the name
Say what you say, it's okay, we ain't never gonna change

'Cause there's no other place that I'd rather be than Los Angeles
Come on, shake it, baby
Come on, grab a drink; I wanna see you hit the flo'
You've got a fatass, but you shake it like ain't a ho

There's no other place that I'd rather be than Los Angeles
Come on, shake it, baby
Come on, grab a drink; I wanna see you hit the flo'
You've got a fatass, but you shake it like ain't a ho

Everybody in the club shake it up!
LA let me see you shake it up!
Hollywood let me see you shake it up!
Everybody shake it up, come one, shake it baby!

I ain't f**kin' around 'cause King Kong is down
Crystal, shake it up, we all ova this town
So let's cruise to the Boulevard into the Beauty Bar
Let me see you work that ass, come on and shake it fast
Two whiskey hits, JDogs giving shots in the back
So where my boys at?
There goes Johnny 3 cruisin' in the Cadillac
'63 no (?) and that's a fact!
When you see me on the scene; black shirt, black jeans,
tattoos, white shoes
Runnin' 30 deep foo!
In the city of LA where it's just another day
Shooting craps with the Phantom
Dude thinks he's getting paid!
We ain't here to front, we ain't here to beef
We're just here to get you out of yo muthaf**kin' seat
And you don't really wanna step to this
Funny Man, Undead, and we rock it like what?

'Cause there's no other place that I'd rather be than Los Angeles
Come on, shake it, baby
Come on, grab a drink; I wanna see you hit the flo'
You've got a fatass, but you shake it like ain't a ho

There's no other place that I'd rather be than Los Angeles
Come on, shake it, baby
Come on, grab a drink; I wanna see you hit the flo'
You've got a fatass, but you shake it like ain't a ho

HAHA! Oh shit! What's really goin' on baby?
What's happenin' bad boy, you know who this is!
It's the Funny Man AKA King Kong!
Oh, yo Dave! Dickey Dave! F**k you, bitch!
You got yo face pimped! Holla!
Oh wait, gotta go! Charlie's hittin' me up!
Peace, bitch!



Клип Hollywood Undead - No Other Place [Lyrics Video]


Похожее:

  • Hollywood Undead - Everywhere I Go
    Hollywood Undead - Everywhere I Go
  • russell simins  comfortable place
    russell simins comfortable place
  • FIFA 08 Soundtrack: The Dreamer Apartment - Fall into place
    FIFA 08 Soundtrack: The Dreamer Apartment - Fall into place
  • Linkin Park - Live In Texas - A Place For My Head [HQ]
    Linkin Park - Live In Texas - A Place For My Head [HQ]
  • 1. Everything In Its Right Place
    1. Everything In Its Right Place
  • Hollywood Undead - Paradise Lost [Lyrics Video]
    Hollywood Undead - Paradise Lost [Lyrics Video]
  • Linkin Park - A Place For My Head (lyrics In vid and description)
    Linkin Park - A Place For My Head (lyrics In vid and description)
  • Hollywood Undead - The Loss [Lyrics Video]
    Hollywood Undead - The Loss [Lyrics Video]
  • Hollywood Undead - Dove & Grenade [Lyrics Video]
    Hollywood Undead - Dove & Grenade [Lyrics Video]
  • Russell Simins - ~♥ Comfortable Place ♥~.mp4
    Russell Simins - ~♥ Comfortable Place ♥~.mp4
  • Russell Simins - Comfortable place (ROSHEN theme)
    Russell Simins - Comfortable place (ROSHEN theme)
  • Hollywood Undead - I Don't Wanna Die [Lyrics Video]
    Hollywood Undead - I Don't Wanna Die [Lyrics Video]
  • Hollywood Undead - "Lion" (Official Lyric Video)
    Hollywood Undead - "Lion" (Official Lyric Video)



Комментарии:

Добавить комментарий



Авторизация



Регистрация | Забыли свой пароль?