Поиск

DMX X Gon' Give It To Ya - ???? ? ?????? ?????? ???????? ???


Здравствуйте, вы сейчас находитесь на странице, где можете скачать бесплатно DMX - X Gon' Give It To Ya в mp3, текст песни, видео клип и слушать песню онлайн

Исполнитель: DMX

Название: X Gon' Give It To Ya

Длительность песни: 02:56

Добавлен: 2016-06-11

Просмотрено: 146



Скачать

Ещё песни исполнителя DMX


Текст песни:

(DMX)
Arf arf
Yeah, yeah, yeah (Grrrr)
Uh, Yeah don't get it twisted
This rap shit, is mine
Motherfucker, it's not, a fucking, game
Fuck what you heard
It's what you hearin
It's what you hearin (Listen)
It's what you hearin (Listen)
It's what you hearin (Listen)

(Verse One(
X gon give it to ya
Fuck wait for you to get it on your own
X gon deliver to ya
Knock knock, open up the door, it's real
Wit the non-stop, pop pop and stainless steel
Go hard gettin busy wit it
But I got such a good heart
I'll make a motherfucker wonder if he did it
Damn right and I'll do it again
Cuz I am right so I gots to win
Break break wit the enemy
But no matter how many cats I break bread wit
I'll break who you sendin me
You motherfucker never wanted nothin
But your wife said, that's for the light day
I'm gettin down, down
Make it say freeze
But won't be the one endin up on his knees (Whoo)
Please, If the only thing you cats did is come out to play
Get out my way

(Chorus: DMX)
First we gonna ROCK, Then we gonna ROLL
Then we let it POP, GO LET IT GO
X gon give it to ya
He gon give it to ya
X gon give it to ya
He gon give it to ya
(Repeat Once)

(Verse Two(
Ain't never gave nothin to me
But everytime I turn around
Cats got they hands out wantin something from me
I ain't got it so you can't get it
Lets leave it at that cuz I ain't wit it
Hit it wit full strength
I'm a jail nigga
So I face the world like it's Earl in the bullpen
You against me, me against you
Whatever, whenever
What the fuck you gon do?
I'm a wool fin sheep clothing
Only nigga that you know that can chill
Come back and get the streets open
I've been doing this for nineteen years
Wanna fight me? Fight these tears
I put in work and it's all for the kids
But these cats done forgot what work is (UH-HUH!)
They don't know who we be
Lookin! but they don't know who they see

(Chorus: DMX)
First we gonna ROCK, Then we gonna ROLL
Then we let it POP, GO LET IT GO
X gon give it to ya
He gon give it to ya
X gon give it to ya
He gon give it to ya
(Repeat Once)

(Verse Three(
Aiiyo where my niggaz at?!
I know I got them down in the game
Give em love and they give it back
Talk to much for to long
Don't give up your to strong (What?!)
A dog to bow bow hug it
Shoutout to niggaz that done it
And it ain't even about the dough
It's about gettin down for what you stand for yo

(Chorus: DMX)
First we gonna ROCK, Then we gonna ROLL
Then we let it POP, GO LET IT GO
X gon give it to ya
He gon give it to ya
X gon give it to ya
He gon give it to ya
(Repeat Twice)



Похожее:

  • Backstreet Boys - All I Have To Give
    Backstreet Boys - All I Have To Give
  • James Morrison - You Give Me Something
    James Morrison - You Give Me Something
  • New Radicals - You Get What You Give
    New Radicals - You Get What You Give
  • September - La La La (Never Give It Up)
    September - La La La (Never Give It Up)
  • Rise Against - Give It All
    Rise Against - Give It All
  • MANDO DIAO-GIVE ME FIRE AT ROCK AM RING 2009 (LIVE)
    MANDO DIAO-GIVE ME FIRE AT ROCK AM RING 2009 (LIVE)
  • I'd give my all to have just one more night with you...
    I'd give my all to have just one more night with you...
  • Ville Valo - Give In To Me
    Ville Valo - Give In To Me
  • Michael Jackson - Give In To Me
    Michael Jackson - Give In To Me
  • DMX - Get It On The Floor (Explicit) ft. Swizz Beatz
    DMX - Get It On The Floor (Explicit) ft. Swizz Beatz
  • Timbaland - Give It To Me ft. Nelly Furtado, Justin Timberlake
    Timbaland - Give It To Me ft. Nelly Furtado, Justin Timberlake
  • Mariah Carey - My All
    Mariah Carey - My All
  • Ville Valo - Give In To Me
    Ville Valo - Give In To Me
  • ZZ Top - Give It Up (OFFICIAL MUSIC VIDEO)
    ZZ Top - Give It Up (OFFICIAL MUSIC VIDEO)
  • Irakli feat Demirra - Give It All To You (Official)
    Irakli feat Demirra - Give It All To You (Official)



Комментарии:

Добавить комментарий



Авторизация



Регистрация | Забыли свой пароль?